D’Massive – iL Fil (Manusia tak berharga)

Kau buat dirimu sekan paling sempurna

Dan ku tatap apa yang kau fikirkan

Yang kau inginkan

Dan akhirnya, sgalanya telah terungkap semua

Kau tak lebih dari manusia tak berharga

Aku terluka…

Nafas, benciku terlahir

Saat kemunafikan dirimu terungkapkan

Ohh…, jangan fikir aku kan bersedih

Meski kau tlah khianati

Cintaku yang terdalam

Dan akhirnya sgalanya telah terungkap semua

Kau tak lebih dari manusia tak berharga

Aku terluka…

Nafas, benciku terlahir

Saat kemunafikan dirimu terungkapkan

Ohh…, jangan fikir aku kan bersedih

Meski kau tlah khianati

Cintaku yang terdalam

Nafas, benciku terlahir

Saat kemunafikan dirimu terungkapkan

Ohh…, jangan fikir aku kan bersedih

Meski kau tlah khianati

Cintaku yang terdalam [2x]

Kau sakiti aku…, Khianati aku… [2x]

Leave a Reply

